Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

İNDÜKSİYONLU OCAKLARDA TEMİZLİK




Son yılların en gösterişli mutfaklarının olmazsa olmazı indüksiyonlu ocaklar şıķ ama hemen leke oluyor, toz topluyor ve temizliği dikkat istiyor.
Özel deterjanları ise pahalı o zaman evdeki doğal yöntemlerle hesaplı temizliğe ne dersiniz?
Bende on yıldan fazla indüksiyonlu ocak kullanıyorum ve temizlik için kullandığım karbonat ve sirke kolaylığını anlatacağım
İşte size gerekli malzemeler

1 paket kabartma tozu
1 adet nemli mutfak bezi
Bir kaç damla üzüm yada elma sirkesi

✔ Ocağımızın üzerine kabartma tozunu eekliyoruz.
✔ Mutfak bezini ıslatıp iyice sıkıyoruz. Ocağın üzerine kapatıyoruz.
✔ Nemli Bezi Açma - kapama düğmelerine gelmeyecek şekilde kapatıyoruz yoksa ocağınız sürekli sinyal verebilir.
✔ Yarım saat kadar bekletiyoruz.
✔ Nemli bezi alıp yıkıyoruz ve aynı bezle ıslanmış karbonatı ovarak temizliyoruz.
✔Eğer inatçı lekeler çıkmıyorsa karbonatla birlikte bir kaç damla sirke döküp tekrar ovalayıp, kuruluyoruz.
✔ Ocağınızın daha parlak ve ekonomik olarak temizlenmiş olacak
✔ Bu bilgiyi okuduysanız lütfen başkalarınada ulaşması için paylaşın
Bizi Facebooktan takip edebilirsiniz https://www.facebook.com/mutfakkeyfim


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

3 yorum:

birgulunlezzetleri dedi ki...

Merhabalar ben geldim. Süper bir bilgi.
http://birgulunlezzetleri.blogspot.com.tr/?m=0

birgulunlezzetleri dedi ki...

Merhabalar ben geldim. Süper bir bilgi.
http://birgulunlezzetleri.blogspot.com.tr/?m=0

keten-helva dedi ki...

Güzel fikir. Denemeye değer...

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f