Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KiViLi PARFE



SAYFA SAHiPLERiNiN DiKKATiNE 
Kesinlikle hiçbir sayfada tariflerimin yayınlanması için iZiN VERMiYORUM bu benim en dogal hakkımdır.Pek çok sayfada tariflerim yayinlayıp pişkin pişkin bir de teşekkür ediyorlar 
https://www.facebook.com/sofrayabuyurun ve 
https://www.facebook.com/mutfakkeyfim  sayfaları bana ait olup başka sayfalarda paylaşımım yoktur. 

Annemin katkı maddesi olmadan hazırladığı benimde servis ettiğim doğal parfeler . Sakın itiraz etmeyin bende biliyorum parfenin nasıl yapıldığını fakat Torunları için hassas olan bir Annannenin katkısız ev yoğurdu ve taze meyvelerden hazırladığı yalancı dondurması yada parfesi :) Anneler her zaman haklıdır.   

1 tane küçük elma
3-4 adet yumuşak  kivi
1 çorba kasesi ev yoğurdu (süzme yoğurt)
3-4 kaşık Mascarpone
4-5 Kaşık Şeker (ben bal kullandım)


SÜSLEMEK iÇiN
2 -3 dilim kivi
4-5 tane kiraz

*Süzgecin içerisine bir tane kağıt havlu koyup yoğurdu içine boşaltıp yarım saat bekletiyoruz  ev yoğurdumuz doğal süzme yoğurda dönüşecektir. 
*Elma ve kiviyi robotta çekip bütün malzemeleri çukur bir kapta karıştırıyoruz.

*İsterseniz özel kek kalıplarına isterseniz plastik kaplara porsiyonluk olarak doldurup buzlukta 3-4 saat bekletip mevsim meyveleriyle servis ediyoruz. 
*İçerisinde koruyucu madde olmadığı için buzlukta aylarca bekletmeyin . 
*Sıcak havalarda çocuklarınız için hem ekonomik hemde doğal bir dondurmada diyebiliriz.
*Annannemizin ellerine sağlık.









  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

2 yorum:

HLLBYRM dedi ki...

Yasemin hanım ellerinize sağlık. KiViLi PARFE harika görünüyor. Tarifi en kısa zamanda deneyeceğim.

Yaseminle Mutfak Keyfi dedi ki...

Teşekkürler 😉

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f