Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

LiMON & KARANFil ( Balık ve Kötü Kokular için )







 Balık ve kötü kokular için kullandığınız limon kabuklarını atmayın.


SAYFA SAHiPLERiNiN DiKKATiNE kesinlikle hiçbir sayfada tariflerimin yayınlanması için iZiN VERMiYORUM bu benim en dogal hakkımdır izinsiz kullanan ve etiketlerimi silenler icin resmi islem başlatacağım.

Salatalar için kullandığınız limon kabuklarını lütfen çöpe atmayın buzdolabında uzun süre bekletebilirsiniz. Özellikle balık pişireceginiz zaman, ağır et kokusunu alması için yada odanıza ferah bir koku ile dolsun istiyorsanız benim mutfağımın en güzel parfüm tarifini veriyorum :)

4-5 adet sıkılmış limon kabuğu...
1su bardağı sıcak su
10-15 adet karanfil

Limon kabuklarını küçük bir tencereye koyuyoruz suyu ve karanfilleride ekleyip ocağınızın bir köşesinde kaynatıyoruz.
Bu işlemi balığı pişirmeden önce başlarsanız daha etkili olur.
Kaynadıktan sonra kısık  ateşte balık pişirme işlemi bitene kadar kendi halinde kaynamaya bırakıyoruz.

Eğer ısıtıcı mumluk kullanıyorsanız mutfağın bir köşesinde sessizce kaynayıp dursun 1 tane küçük mum 4 saat süreyle kaynatmaya devam ediyor bizzat denedim.
Evin içerisi limon ve karanfil kokusu saracak balık kokusunu bastıracak mutlaka deneyin. 

Facebookta sayfamızı beğenin www.facebook.com/mutfakkeyfim 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f