Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

YAZ MEVSiMi


YAZ MEVSiMi

SAYFA SAHiPLERiNiN DiKKATiNE kesinlikle hiçbir sayfada tariflerimin yayınlanması için iZiN VERMiYORUM bu benim en doğal hakkımdır.

Bugün oğlumun okulunda aile eğlencesi vardı ve ben şipşak pastalarımdan birini hazırladım herkes çok begendi fakat pastaya isim koyamadım. Bende takipçilerimden isim koymalarını istedim en güzel ismi bulana pastamızın aynısından yapacağım bakalım kim kazanacak :)

Keki için
2 adet oda sıcaklığında yumurta
1çay bardağı toz şeker...
yarım çay bardağı ılık süt
yarım paket kabartma tozu
1 paket vanilya şekeri

2 yemek kaşığı kakao
 1çay bardağı (büyük boy) + 1çorba kaşığı tepeli un
bir fiske tuz

Kreması için
2 paket sıvı krema yada( kremsanti + 1 su bardağı soğuk süt )

2 paket vanilya
 

Süslemek için
1 tane Nektarine yada sert Şeftali
2 adet Kivi 

2 adet Kayısı
1 çay tabağı kadar yabanmersini
yarım cay bardağı hindistan cevizi

Yumurtayı şeker süt ve vanilya ile çırpıyoruz.
Unu Kakao ve kabartma tozunu eleyerek ekleyip spatula ile karıştırıyoruz.
Tart kalıbını yağlayıp unluyoruz. Harcımızı boşaltıp önceden ısıtılmış fırında 180"c de pisiriyoruz.
Kekimizi soguduktan sonra kalıptan çıkartıyoruz.
Sıvı kremayı çırpıp krema haline getiriyoruz. ( yada kremsantiyi soğuk sütle çırpıp )

Pastamızın çukur kısmına kremayı yayıyoruz üzerine meyveleri ince ince dilimleyip istediginiz şekilde pastanın üzerini süslüyoruz. Afiyet olsun.










  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f