Blogger tarafından desteklenmektedir.
RSS

KISLIK KiLER HAZIR

 

 

Her sene oldugu gibi bu senede Kış Hazırlıklarımı tamamladım. Tabiki yorucu bir süreç hem calışıp hemde bunca hazırlığı kendi başınıza hazırlamak . Ben mutluyum cünki kendi kendime yetebilmeyi ögrendim. Baskalarından bir beklentim olmadan ,kendi hesabımı ,kendi mutfagımı ve ailemi düşünerek her yıl bu hazırlıklarımı kendi başıma yapabiliyorum.

Çevremde onca kadın bazen takdir etsede bazende ne ugrasıyorsun her sene her sene diye kizabiliyorlarda. 

ANNELERINIZI ARTIK YORMAYIN CÜNKI HER ANNE ELINI VERIR KIZINA 

Bizim toplumuzda (kendi jenerasyonum icin konusuyorum) mutfakta piserek büyümüsüzdür.Bulasik yikarken boyu yetismeyen , Dag gibi dolmalik patlicani ,biberi acip ipe dizerken yaninda oyuncak bebegiyle,Kizim  BUGÜN YAPTIGIN BANA iSE ÖGRENDIGIN KENDiNE Cümlesi ezberimizdedir.Her sene hali yikarken oyunla Karışık , ilmek ilmek görevlerimiz dizildi bedenimize.

Simdi neden bu kadar degisti hersey

Ben yaşamadım Kızım yaşasın diyen anneler , evlenince kendi evinde yapar diyen teyzeler, önce okusun ,meslegini alsın diyen halalar sayesinde kendi cocuklarımızı elimizle bozduk.

Genel duruma baktıgımızda  ise cocuk yetistiriken verdigimiz egitimin karsılıgını her türlü yasayarak aliyoruz.

Her türlü Egitimin Evde basladığını unutmayın .Çocuklar Anne ve Babanın Aynada yansımasıdir.

Kendi cocuklarımızın kölesi olmaya biz razı geldik.

Yasemin Yigit 

 



 

 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
f